™ الـــنـــ@ـنــوش ™
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

™ الـــنـــ@ـنــوش ™

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

اغاني نانسي عجرم

كاتب الموضوعرسالة
emo
المشرف
المشرف
emo

انثى
كديش عمرك : 29

اغاني نانسي عجرم Empty
مُساهمةموضوع: اغاني نانسي عجرم   اغاني نانسي عجرم I_icon_minitime2/1/2009, 5:11 pm

نانسي عجرم مين غيري

مين غيري انا لما الدنيا بتبكيك وغير الدمعة ما بتعطيك مين الحدك بتقويك مين غيري انا مين غيري انا
وحدك عالدنيا مافيك بدك بالمشوار شريك تزعل تفرح ويراضيك مين غيري انا مين غيري انا
تبرد وبقلبي بدفيك بتنام برمشي بغطيك وعلى همسة حب بوعيك مين غيري انا مين غيري انا
وحدك صدقني ما فيك من دوني انا
هيييييييي بنص الكون ايييييييييييه ايه وحدي بلاااك
هيييييييييييييي كل الكون ايه انا وياك
من دونك انا انا من دونك عمري كان ما بيعرف الا الحرمان قلبي وحيد وبردان من دونك انا من دونك انا ما كنت بلاقي الحنان ولا فرحة تمحي الاحزان ولا بعرف طعم الامان من دونك انا من دونك انا
كان بينساني يالنسيان الدنيا ما الها عنوان ما بحس بقلبي عشقان من دونك انا من دونك انا من دونك انا
ولا كان فيه عالزمان من دونك انا

أغنية سهرني سهر

سهرني سهر سهر سهر اكتر واكتر
اصل انت فاكر ان انت شاطر

سهرني سهر سهر سهر اكتر واكتر اكتر واكتر
اصل انت فاكر ى ايوه انت فاكر ان انت شاطر كاان غيرك اشطر

يا ابن الحاجات عدت علينا عدت وياما شافت عينينا هوه احنا لسه هنعيدو تاني ليه انعيدها تاني مش لما تكتر

هو انا انسى انسى اللي عملته بحق قلبي يوم ماانت شغلتو كان قلبي طيب يا بو قلب أناني حييجي تاني بعد اللي انا قلتو

بس اللي زيك بالورد تجرح من كتر جرحه ما بقاش في مطرح فيك اوب غيرك ابعد ونساني لو جيت اصلحه عمره ما يتصلح

اصل انت فاكر ى ايوه انت فاكر ان انت شاطر كاان غيرك اشطر

اسمع هقولك خد قلبك وامشي انا مش هسهر علشانك رمشي ولا يوم هقولك تعالالي ولا يوم هييجي اسهر ولا انامشي انا من الليلة دي من اليلة دي انا مش هدادي ومن الساعة دي هعمل حسابك من اليوم والمرة همنع خيالك يعدي قصادي

هو انا انسى انسى اللي عملته بحق قلبي يوم ماانت شغلتو كان قلبي طيب يا بو قلب أناني حييجي تاني بعد اللي انا قلتو

بس اللي زيك بالورد تجرح من كتر جرحه ما بقاش في مطرح فيك اوب غيرك ابعد ونساني لو جيت اصلحه عمره ما يتصلح

اغنيه بتفكر في ايه

بتفكر في ايه حبيبي وساكت بس ليه بكلمة فثانية تقولها تاخد قلبي طب قولهالي ولو بعدين

بتفكر في ايه حبيبي وساكت بس ليه بكلمة فثانية تقولها تاخد قلبي طب قولهالي ولو بعدين

حالي ما هوش حالي وبناديك تاني هقول تاني بموت فيك مهما هيجرالي هعيش ليك خلي بينا غرام

حالي ما هوش حالي وبناديك تاني ه\قول تاني بموت فيك سهرانة عيوني في لياليك نفسي مرة انام
موضوع مش كبير وعيبك بتفكر كتير بحب كلمة وسهلة ومش مستاهلة تاخد كل الوقت ده ليه

موضوع مش كبير وعيبك بتفكر كتير بحب كلمة وسهلة ومش مستاهلة تاخد كل الوقت ده ليه

حالي ما هوش حالي وبناديك تاني هقول تاني بموت فيك مهما هيجرالي هعيش ليك خلي بينا غرام

حالي ما هوش حالي وبناديك تاني ه\قول تاني بموت فيك سهرانة عيوني في لياليك نفسي مرة انام
زائر
زائر

اغاني نانسي عجرم Empty
مُساهمةموضوع: رد: اغاني نانسي عجرم   اغاني نانسي عجرم I_icon_minitime2/1/2009, 5:13 pm

waw waw thanx
emo
المشرف
المشرف
emo

انثى
كديش عمرك : 29

اغاني نانسي عجرم Empty
مُساهمةموضوع: رد: اغاني نانسي عجرم   اغاني نانسي عجرم I_icon_minitime2/1/2009, 5:17 pm

شو شكلك بتحب نانسي

اغاني نانسي عجرم
صفحة 1 من اصل 1